Nasza oferta czyli kompleksowe usługi BHP kierowane są do wszystkich podmiotów gospodarczych, zarówno tych, które potrzebują pomocy doraźnej np. szkolenia, protokół powypadkowy, analiza ryzyka zawodowego, jak również i tych, które zatrudniają powyżej 10 pracowników i w świetle art. 237¹¹ Kodeksu Pracy w przedsiębiorstwach tych pracodawcy zobowiązani są utworzyć służbę bezpieczeństwa i higieny pracy.
Proponujemy pełny outsourcing w zakresie służby bhp prowadzony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004, stanowiący bardzo wygodne i kompleksowe rozwiązanie ustawowego obowiązku pracodawców, polegającego na utworzeniu tzw. „zewnętrznej służby BHP”.
Usługi BHP – OFERTA SZKOLEŃ
- szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp dla osób kierujących pracownikami i pracowników,
- ocenę zagrożeń zawodowych,
- dokumentację powypadkową,
- szkolenia z pierwszej pomocy przedlekarskiej,
- obsługa P-poż.
- kompleksowe usługi BHP dla Firm – outsourcing BHP i P.POŻ.
Proponujemy Państwu w ramach usługi „BHP” wykonywanie zadań służby BHP na podstawie art. 237¹¹ § 2 Kodeksu pracy. Zakres zadań w ramach tej usługi zgodny jest z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z dnia 18 września 1997 r., z późn. zm.) :
- opracowanie instrukcji ogólnych bhp i stanowiskowych;
- doradztwo w zakresie obowiązujących zasad i przepisów bhp;
- udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowywanie stosownej dokumentacji;
- analiza oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie dokumentacji związanej z ryzykiem, doskonalenie prowadzące do minimalizacji ryzyka zawodowego,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bhp; sporządzanie i przedstawianie raz w roku ogólnych analiz stanu bhp, zawierających propozycję przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu zapobieganie zagrożeniu życia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
- sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem w zakładzie właściwego stanu bhp,
- wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy Klientów oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu BHP pracy,
- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy Zleceniodawcy, albo ich części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej badań środowiskowych,
- reprezentowanie klienta w przypadku kontroli np. PIP i PIS,
- inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bhp.
Zobacz również: Wstępne szkolenia BHP